Natta Ågren - Blogg

Alla inlägg under april 2014

Av Natta Ågren - 20 april 2014 20:26

Idag har jag och Mattias vart ut till mina föräldrar och målat utemöbler, riktigt skönt att pyssla lite ute i finvädret :)
Nu har vi precis käkat hemmagjord ost och skinkpaj och kollar på avatar.
Skönt att vi är lediga imorgon också, fast jag hade inte haft något emot att vara på skolan och tränat mera på backning med släp.. Har uppkörning på torsdag så jag lär ju träna massor på tisdag & onsdag ;) nervös tjej!

Av Natta Ågren - 19 april 2014 14:21

Glad påsk everyhopa! :)
Jag och mitt hjärta är påväg ut till hans mormor & morfar och ska fira lite påsk nu med hans familj, mys!

Bjussar på lite bilder idag bara för att ja är så jäkla snäll ;)

Av Natta Ågren - 16 april 2014 08:00

Svärmor knäppte massa kort på mig och mitt hjärta ute i högbo för någon helg sen :) super fina kort!

Av Natta Ågren - 16 april 2014 07:58

Tänkte att jag ska slänga upp lite bilder på mosters älskling, Tuva bara växer och växer.. 4 månader REDAN... Tiden går som sagt fort ;)<3

Av Natta Ågren - 16 april 2014 07:55

Tänk va fort dagarna går.. Jag har äntligen klarat skrivningen på E och har bara uppkörning kvar nu, så nu håller man på att träna på backning nästan hela dagarna, puuh! :)
Känns så jäkla bra att allting går åt rätt håll nu, jag tror att 2014 är mitt år faktiskt :)

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få ut och köra lite lastbil & släp i trafik och på eftermiddagen är vi tillbaka på backplanen för att backa ännu mera ;)

Presentation


Tja!
Jag är en tjej på 21 år, bosatt i sandviken tillsammans med pojkvännen Mattias.
Håller på att plugga körkort så jag kan bli lastbilschaufför inom en snar framtid.

I min blogg skriver jag om precis det jag känner för, passar det inte så behöver d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards