Natta Ågren - Blogg

Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

2014-02-19

Av Natta Ågren - 19 februari 2014 10:58

Tjaa!
Nu har jag vart slarvig igen och inte skrivit något men jag har många giltiga anledningar till de :)

Först och främst så har jag och Danne gått ifrån varandra så vi ska sälja huset nu och flytta åt varsitt håll.
Alvin har fått flyttat till en super mysig familj ut mot älvklarleby någonstans, det var för hans & vårat bästa.
Skrutt ska flytta hem till en kompis till mig, hon kommer få det super bra, Hon har ju sin älskade hundkompis Arne där.
Det gör jätte ont i hjärtat att flytta på Skrutt men jag måste för jag kommer inte kunna ha henne kvar nu när jag går utbildningen och håller på och tar C & CE körkort.. Sen ska jag ju förhoppningsvis börja köra lastbil efter utbildningen och då funkar det inte att ha hund tyvärr :(
Så de är för hennes bästa <3

Jag har klarat C skrivningen och ska köra upp för C på tisdag nästa vecka, ska bli så jäkla roligt och jag är så taggad på de! :)

Återkommer en annan dag, ska plugga lite funktionsfrågor nu tänkte jag ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natta Ågren - 19 juni 2014 02:14


Hej! Nu har jag vart slarvig med att skriva men jag har många bra anledningar till de. Det har varit lite mycket nu på senaste tiden och jag har inte haft tid eller lust att skriva. Men jag känner att jag måste få uppdatera lite och jag har äntli...

Av Natta Ågren - 20 april 2014 20:26


Idag har jag och Mattias vart ut till mina föräldrar och målat utemöbler, riktigt skönt att pyssla lite ute i finvädret :) Nu har vi precis käkat hemmagjord ost och skinkpaj och kollar på avatar. Skönt att vi är lediga imorgon också, fast jag had...

Av Natta Ågren - 19 april 2014 14:21

Glad påsk everyhopa! :) Jag och mitt hjärta är påväg ut till hans mormor & morfar och ska fira lite påsk nu med hans familj, mys! Bjussar på lite bilder idag bara för att ja är så jäkla snäll ;) ...

Av Natta Ågren - 16 april 2014 08:00

Svärmor knäppte massa kort på mig och mitt hjärta ute i högbo för någon helg sen :) super fina kort! ...

Av Natta Ågren - 16 april 2014 07:58

Tänkte att jag ska slänga upp lite bilder på mosters älskling, Tuva bara växer och växer.. 4 månader REDAN... Tiden går som sagt fort ;)...

Presentation


Tja!
Jag är en tjej på 21 år, bosatt i sandviken tillsammans med pojkvännen Mattias.
Håller på att plugga körkort så jag kan bli lastbilschaufför inom en snar framtid.

I min blogg skriver jag om precis det jag känner för, passar det inte så behöver d

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards